1. Startpagina
  2. _ FAQ

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen:

 

Hoe kies ik het juiste type spiegel?

 
In de winkel kun je gebruikmaken van de zoekfunctie door het gewenste trefwoord in te voeren of door de gemaakte categorieën te gebruiken. Bij problemen met het kiezen van een spiegel kun je altijd contact opnemen met onze adviseurs via +49 20995509311 of per e-mail via [email protected].
 

Hoe plaats ik een bestelling?

 
Bestellen is heel eenvoudig! Zodra je hebt besloten welk product je wilt, klik je gewoon op “IN WINKELWAGEN”, vul je het bestelformulier in en voltooi je de betaling. Neem contact met ons op bij problemen!
 

Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling?

 
De betaling gebeurt via veilige online betaalmethoden zoals: PayU, e-wallet, bankoverschrijving of iDEAL.
 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

 
De producten worden individueel voor elke klant gemaakt. Bestellingen worden meestal binnen 1-2 dagen verzonden. De levertijd begint zodra wij alle benodigde informatie en de betaling hebben ontvangen en de orderbevestiging per e-mail is verzonden.
 

Hoe worden de zendingen uitgevoerd?

 
Wij verzenden via een koeriersdienst, zowel binnenlands als internationaal. De levertijd verschilt per land (de verzendkosten voor internationale zendingen worden individueel vastgesteld).

- Verzending binnen Europa duurt ongeveer 3-5 werkdagen.

- Verzending naar de Verenigde Staten duurt ongeveer 2-3 werkdagen.

- Verzending naar andere locaties kan ongeveer 4-6 werkdagen duren.
 

Wat kost mijn bestelling?

 
De kosten van de bestelling hangen af van het type en de grootte van het product. Nadat je een product hebt geselecteerd, zie je de totale kosten in de winkelwagen.

Kosten voor verzending worden bij elke bestelling toegevoegd.
 

Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd is?

 
Als je schade aan de verpakking opmerkt bij ontvangst van het pakket, open deze dan altijd in aanwezigheid van de koerier. Als het product ook beschadigd is, maak dan direct een schadeformulier op met de koerier. Stuur dit naar [email protected] samen met een foto van de schade. Na ontvangst sturen wij je een nieuw, compleet product.
 

Hoe kan ik een klacht indienen?

 
Als het geleverde product niet overeenkomt met de bestelling – verkeerde maat, lijst, materiaal of onvolledig – neem dan direct contact met ons op! Stuur een e-mail naar [email protected] met foto’s van de afwijking. Na goedkeuring van de klacht sturen wij je het juiste product of betalen wij het bedrag terug.
 

Kan ik het bestelde product retourneren?

 
Prismalumino.nl biedt 14 dagen retourrecht voor standaardproducten. Het geretourneerde product mag niet beschadigd of gebruikt zijn. Voeg een aankoopbewijs en je persoonlijke gegevens, inclusief bankrekeningnummer, toe aan het retourpakket, zodat wij de terugbetaling kunnen verwerken. Terugbetalingen worden binnen 14 werkdagen uitgevoerd nadat wij de vereiste informatie en het product hebben ontvangen.
 

   

HEB JE VRAGEN? NEEM CONTACT MET ONS OP!