1. Startpagina
  2. _ Winkelvoorschriften

Winkelvoorschriften Prismalumino.nl

 

§ 1 ALGEMENE INFORMATIE

1.1. De winkel Prismalumino wordt beheerd door Drukarnia Piga.pl Sp. z o.o., registratiegegevens: Mysłowicka 1, 43-100 Tychy, BTW-nummer: 6462933172, REGON: 243492288. Ingeschreven in het Handelsregister van het Nationaal Rechtbankregister, gehouden door de Rechtbank in Katowice onder nummer KRS:0000493662. De persoon die gemachtigd is om het bedrijf te vertegenwoordigen is de CEO - Mateusz Gabryś.

1.2. De fabrikant van alle producten die beschikbaar zijn in de winkel is Drukarnia Piga.pl Sp. z o.o., gevestigd in Tychy, ul Mysłowicka 1, 43-100. Contactgegevens: [email protected]. De winkel Prismalumino.nl fungeert als verkoper, verantwoordelijk voor de uitvoering van bestellingen, klantenservice en naleving van de verplichtingen voortvloeiend uit de consumentenwetgeving.

1.3. Dit reglement bepaalt de voorwaarden voor het gebruik van de service. De gebruiker van de service is verplicht om de inhoud van het reglement te lezen, en de aankoop bevestigt de acceptatie ervan.

1.4. Alle relaties die voortvloeien uit de overeenkomst tussen Prismalumino en klanten zijn onderworpen aan de algemene handelsvoorwaarden. Afwijkingen worden alleen overwogen als ze eerder schriftelijk zijn bevestigd tussen de verkoper en de klant of zijn vastgelegd in deze algemene voorwaarden.

1.5. Door een bestelling te plaatsen, verplicht de klant zich om volledige en waarheidsgetrouwe persoonsgegevens op te geven. In geval van het verstrekken van valse gegevens, is de klant verantwoordelijk voor de schade die hieruit voortvloeit.

§ 2 TOTSTANDKOMING VAN DE OVEREENKOMST

2.1. De beelden en andere producten die door Prismalumino op het internet of andere media worden gepresenteerd, zijn geen commerciële aanbiedingen in de zin van artikel 534 van het Burgerlijk Wetboek, maar slechts een uitnodiging aan de klant om een koopaanbod te doen. Het koopaanbod kan worden gedaan via de website van Prismalumino Polska, via online formulieren of schriftelijk via e-mail.

2.2. Het plaatsen van een bestelling in de online winkel betekent de wens om een koopovereenkomst te sluiten op de voorwaarden die in dit reglement en in de bestelling zijn vastgelegd.

2.3. Bij het plaatsen van een bestelling is de klant verplicht om de totale prijs van de bestelling in overweging te nemen. Alle prijzen op de website zijn inclusief btw (21%) en exclusief verzendkosten.

2.4. De verkoper behoudt zich het recht voor om een dienst of bestelling te weigeren als de producten inhoud bevatten die in strijd zijn met de wet, goede zeden of maatschappelijke normen. De winkel behoudt zich ook het recht voor om prijswijzigingen aan te brengen voor de producten in de aanbieding en wijzigingen in de verzendkosten voor de bestelde artikelen.

§ 3 BETALING

3.1. Drukarnia PIGA.pl Sp. z o.o. stelt voor elke bestelling een elektronische btw-factuur op, overeenkomstig de bepalingen van de wet van 11 maart 2004 over de belasting op goederen en diensten (officiële publicatie: Dz. U. uit 2011 nr. 177, item 1054) en het besluit van de Minister van Financiën van 3 december 2013 over het uitgeven van facturen (Dz. U. uit 2013, item 1485). De gegevens voor de btw-factuur zijn dezelfde als de gegevens die door de koper in het bestelformulier worden ingevuld. Gegevens voor de factuur kunnen anders zijn dan de gegevens van de klant. Deze gegevens moeten door de klant worden gedefinieerd tijdens het plaatsen van de bestelling via de online winkel. De klant heeft het recht om Drukarnia PIGA.pl Sp. z o.o. te verzoeken de btw-factuur in papieren vorm te sturen door een verzoek te sturen naar het e-mailadres: [email protected] of per post naar: Drukarnia PIGA.pl Sp. z o.o., ul. Mysłowicka 1, 43-100 Tychy.

3.2. Betaling voor bestellingen kan worden gedaan in de vorm van:

- vooruitbetaling via traditionele bankoverschrijving, via PayU, PayPal en iDEAL

3.3. De verkoper behoudt zich het recht voor om bepaalde betalingsmethoden te accepteren of te weigeren.

§ 4 LEVERING

4.1. De start van de uitvoeringstermijn van de bestelling wordt beschouwd als de verzenddatum van de e-mail ter bevestiging van de ontvangst van de bestelling voor verwerking. Dit gebeurt na ontvangst van alle benodigde informatie met betrekking tot de bestelling.

4.2. De levering wordt uitgevoerd door koeriersbedrijven.

§ 5 GARANTIE

5.1. De verkoper zorgt voor de levering van goederen zonder fysieke of juridische gebreken. De verkoper is verantwoordelijk tegenover de klant als het product fysieke of juridische gebreken heeft (garantie).

5.2. Als het product gebreken vertoont, kan de klant:

a) een verklaring afleggen voor prijsverlaging of de koopovereenkomst ontbinden, tenzij de verkoper het defecte product onmiddellijk en zonder overmatige ongemakken voor de klant vervangt door een product zonder gebreken of het defect verhelpt.

Deze beperking is niet van toepassing als het product al door de verkoper is vervangen of gerepareerd of als de verkoper niet heeft voldaan aan de verplichting om het product te vervangen door een product zonder gebreken of het defect te verhelpen. De klant kan in plaats van de door de verkoper voorgestelde defectverwijdering eisen dat het product wordt vervangen door een product zonder gebreken of in plaats van vervanging het defect laten verhelpen, tenzij het voor de klant onmogelijk is of het onredelijke kosten met zich meebrengt in vergelijking met de voorgestelde methode van de verkoper.

b) eisen dat het defecte product wordt vervangen door een product zonder gebreken of dat het defect wordt verholpen. De verkoper is verplicht het defecte product te vervangen door een product zonder gebreken of het defect in redelijke tijd zonder overmatige ongemakken voor de klant.

De verkoper kan weigeren tegemoet te komen aan het verzoek van de klant als het onmogelijk is om het defecte product op de door de klant gekozen manier in overeenstemming met de overeenkomst te brengen, of als het onredelijke kosten met zich meebrengt in vergelijking met de andere mogelijke manier van overeenstemming. De kosten van de reparatie of vervanging komen voor rekening van de verkoper.

5.3. De klant die zijn rechten uitoefent op basis van de garantie is verplicht het defecte product naar het adres van de verkoper te sturen. In het geval van een consument worden de verzendkosten door de verkoper gedragen.

5.4. De verkoper is verantwoordelijk voor de garantie als het fysieke defect binnen twee jaar na de aflevering van het product aan de klant wordt vastgesteld. Het recht om het defect te verhelpen of het product te vervangen vervalt na een jaar, maar deze termijn mag niet eindigen voor de termijn die in de eerste zin wordt genoemd. In deze periode kan de klant de koopovereenkomst ontbinden of een verklaring voor prijsverlaging indienen vanwege het defect van het product. Als de klant om vervanging van het product of defectverwijdering heeft gevraagd, begint de termijn voor het ontbinden van de koopovereenkomst of het indienen van de verklaring voor prijsverlaging na het verstrijken van de termijn voor vervangingen of defectverwijdering.

5.5. Alle klachten met betrekking tot het product of de uitvoering van de koopovereenkomst kunnen schriftelijk naar het adres van de verkoper worden gestuurd.

5.6. De verkoper zal binnen 14 dagen na het indienen van de klacht reageren op de klacht over het product of de uitvoering van de koopovereenkomst.

5.7. De klant kan een klacht indienen bij de verkoper met betrekking tot het gebruik van de onbetaalde elektronische diensten die door de verkoper worden geleverd. Klachten kunnen elektronisch worden ingediend via het e-mailadres [email protected]. De klacht moet een beschrijving van het probleem bevatten. De verkoper zal de klacht binnen 14 dagen beantwoorden.

5.8. De verkoper stelt de consument in staat gebruik te maken van buitengerechtelijke geschillenbeslechting voor consumentenkwesties. Het bevoegde orgaan voor de verkoper is de Provinciale Inspectie van de Handelsinspectie in Katowice, ul. Brata Alberta 4. 40-951 Katowice. Postvaknummer 178. Secretariaat tel.: (32) 35 68 100.

§ 6 BEPERKING VAN AANSPRAKELIJKHEID

6.1. De verkoper is niet aansprakelijk voor het ontbreken van voortdurende toegang tot de online winkel en de snelheid van het systeem, evenals technische en elektronische fouten die zich voordoen tijdens het plaatsen van een bestelling, indien de oorzaak van deze fouten buiten de controle van de winkel ligt.

§ 7 HET RECHT OM VAN DE OVEREENKOMST AF TE ZIEN

Het recht om van de voorwaarden van de overeenkomst af te zien

§ 8 KLACHTEN

8.1. De verkoper biedt een 12-maanden garantie op de aangeboden producten. Deze periode geldt vanaf de dag van levering van het product aan de klant.

8.2. De verkoper levert installatie-instructies voor het product.

8.3. De koper moet onmiddellijk na het vaststellen van de discrepantie tussen de dienst en de overeenkomst een schriftelijke klacht indienen via e-mail: [email protected].

8.4. De verkoper is verplicht om de klacht binnen 14 dagen na ontvangst te behandelen.

8.5. Als wordt vastgesteld dat het geleverde product niet voldoet aan de overeenkomst, d.w.z. het heeft een defect dat de waarde of bruikbaarheid vermindert of het product is incompleet geleverd, kan de koper eisen dat het product wordt hersteld om in overeenstemming met de overeenkomst te komen, het product wordt vervangen door een nieuw product, of als dit niet mogelijk is, wordt de betaalde prijs voor de bestelling terugbetaald.

8.6. De verkoper heeft het recht om het defecte product terug te eisen van de klant.

8.7. Producten die op verzoek van de klant zijn gemaakt (custom) kunnen niet worden geretourneerd.

§ 9 SLOTBEPALINGEN

9.1. In gevallen die niet in dit reglement zijn geregeld, zijn de bepalingen van het Burgerlijk Wetboek of andere wettelijke bepalingen die betrekking hebben op de werking van services en online winkels van toepassing.

9.2. Prismalumino behoudt zich het recht voor om wijzigingen aan te brengen in dit reglement.

9.3. Derden plaatsen informatie in de vorm van cookies (zogeheten cookies) en andere vergelijkbare technologieën op uw eindapparaat (bijvoorbeeld computer, smartphone) en krijgen toegang tot deze gegevens op onze website. Dit zijn onze vertrouwde partners waarmee we samenwerken om advertenties op onze en hun websites af te stemmen op uw behoeften en interesses, evenals de diensten die wij en onze vertrouwde partners aanbieden.