Cookiebeleid
WAT ZIJN COOKIES?
Cookies zijn een reeks tekens, informatiedata, in het bijzonder kleine tekstbestanden, die op het eindapparaat van de gebruiker worden opgeslagen wanneer ze onze website bezoeken.
WAARVOOR GEBRUIKEN WE COOKIES?
We gebruiken cookies om de bruikbaarheid van onze website en de kwaliteit van de aangeboden diensten te verbeteren, in overeenstemming met de voorkeuren van onze gebruikers. We gebruiken ze voor anonieme statistische onderzoeken met betrekking tot de bezoeken aan onze website. Gegevens in cookies maken het mogelijk om herhaalde weergaven van inhoud voor de gebruiker te blokkeren en helpen de effectiviteit van advertenties te vergroten.
WELKE SOORTEN COOKIES GEBRUIKEN WE?
We gebruiken twee soorten cookies – "sessie" en "permanent":
De eerste zijn tijdelijke cookies die op het apparaat van de gebruiker blijven totdat ze uitloggen bij de service.
"Permanente" cookies blijven op het apparaat van de gebruiker voor de periode die is opgegeven in de cookieparameters of totdat de gebruiker ze handmatig verwijdert.
De eerste zijn tijdelijke cookies die op het apparaat van de gebruiker blijven totdat ze uitloggen bij de service.
"Permanente" cookies blijven op het apparaat van de gebruiker voor de periode die is opgegeven in de cookieparameters of totdat de gebruiker ze handmatig verwijdert.
PERSOONSGEGEVENS
We gebruiken geen cookies om een specifieke gebruiker van de service te identificeren.
RETARGETING
Het gebruik van cookies maakt het mogelijk om reclameberichten te richten op gebruikers die onze website eerder hebben bezocht, op andere websites die ze bezoeken, waaronder websites van partners die met ons samenwerken.
COOKIE BEHEER EN VERWIJDEREN
Standaard staat de software voor het browsen van webpagina’s cookies toe op het eindapparaat, maar u kunt de standaardinstellingen wijzigen en het gebruik van cookies blokkeren door de instellingen van uw webbrowser te wijzigen.
Het blokkeren van cookies kan invloed hebben op de functionaliteit van de website.
Het blokkeren van cookies kan invloed hebben op de functionaliteit van de website.
WAT TE DOEN ALS DE ZENDING BESCHADIGD IS?
Als u een beschadiging van de verpakking opmerkt bij het ontvangen van de zending van de koerier, open deze dan in het bijzijn van de koerier. Als het product ook beschadigd is, stel dan direct een schadeprotocol op met de koerier. Stuur dit vervolgens naar [email protected] samen met een foto van de schade. Na ontvangst van de melding sturen wij u een nieuw, volledig product.
HOE DIEN JE EEN KLACHT IN?
Als het geleverde product niet overeenkomt met de bestelling – verkeerde maat, uitsnede, materiaal of de bestelling is incompleet, informeer ons dan onmiddellijk! Stuur een e-mail naar [email protected] met foto's van het gebrek. Na goedkeuring van de klacht sturen wij u het juiste product of zullen wij uw geld terugstorten.
KAN JE EEN BESTELD PRODUCT RETOURNEREN?
De winkel Prismalumino.nl biedt 14 dagen voor het retourneren van een standaardproduct. Houd er echter rekening mee dat het geretourneerde product niet beschadigd of gebruikt mag zijn. Voeg bij de retourzending het aankoopbewijs van de spiegel en uw persoonsgegevens toe, samen met het bankrekeningnummer waarop u de terugbetaling wilt ontvangen. De terugbetaling zal plaatsvinden binnen 14 werkdagen na ontvangst van de benodigde informatie en het product.